Friday, June 10, 2011

Surpreendentemente descobri que esta semana, o público superior deste blog não é mais a partir de Taiwan (ou de mim mesmo), mas do Brasil, o país que é famoso por seu time de futebol de alto nível nacional, o que eu tinha aplaudindo em vários Copa do Mundo Taças. Eu gostaria de estender minhas calorosas boas-vindas ao meu público do Brasil. Eu espero que você vai encontrar algo interessante aqui. Mais importante, eu gostaria de mencionar uma Stutghost blog bonito por Stut stutghost. Aparentemente, ela é a razão pela qual eu comecei a ter público brasileiro.

The above is translated by Google Translate from the following paragraph.

Surprisingly I discovered that this week, the top audience of this blog is no longer from Taiwan (or from myself) but from Brazil,  the country that is famous for their top-notch national soccer team, which I had cheered for in several FIFA World Cups. I would like to extend my warmest welcome to my audience from Brazil. I hope you will find something interesting here. Most importantly, I would like to mention a cute blog Stutghost by stutghost stut. Apparently, she is the reason why I started to have Brazilian audience.

No comments: